måndag 7 november 2011

En måndagslista


Favorit…

plagg: Vet inte om det kan kallas plagg men mina svarta kängor är en favorit, supersköna och passar till allt. Annars min svarta duffel som hängt med i flera år.

låt: Får jag bara välja en måste det bli Life on mars med David Bowie...den låten har allt!!!

fik: Har nog inget speciellt, bara det är mysigt och de har gott kaffe så är jag nöjd. Fika hemma hos nån kan nästan vara ännu mysigare...

klubb: Gillar pubar bättre...annars är hemmafester oslagbart!

djur: Aragorn och Pita såklart

inredning: En modern stil blandat med äldre saker, gärna ljusa färger, grönt funkar alltid...Det ska vara mysigt men inte rörigt!

Jag hatar: När folk hatar!

Jag älskar: Mitt liv...livet i magen, min man, min familj, mina vänner

Jag brinner för: Det kan låta klyschigt, men för kärlek och rättvisa

Jag kan dö för: Alla i min "familj"

Jag trodde aldrig: att jag skulle omvärdera saker och ting som jag gjort på sista tiden...att jag skulle längta så mycket efter nån jag aldrig träffat.

Jag vill tro: På kärlek och att allt ordnar sig till det bästa.

Jag hoppas: Att mitt liv fortsätter vara så bra som det är nu

Svart/vitt Fest/Hemmakväll Fisk/kött Bohemiskt/ljust o fräscht alkohol/alkoholfritt kladdkaka/morotskaka chips/godis

Bästa…

festivalen: Hultsfred 1999...det var min första festival och en upplevelse i sig, kommer ihåg varenda detalj!

bilden: Den ovan på F

skivan: Hunky Dory, Nirvana unplugged, mfl.

lägenheten: Den vi bor i nu...önskar bara att den varit större för jag vill egentligen inte flytta.

julen: Då hela familjen var samlad!

sommaren: 2010 då vi åkte till Thailand, men även flera somrar då jag var liten och vi åkte på roadtrip i Sverige med husbil.

hösten: 2010...då jag fick börja plugga, träffade massa nya människor..den hösten var starten på nåt nytt och bättre, fick mig att inse vad jag ville!

Jag kommer aldrig: Säga aldrig...har lärt mig att allt går att omvärdera...inget är skrivet i sten.

Jag kommer alltid: Stå upp för mig själv och de jag bryr mig om!

3 kommentarer:

  1. Då har du inte hört Leif on mars haha (fan den var bra faktiskt,skrattar fortfarande)/F

    SvaraRadera
  2. Haha...tur att du kan roa dig själv!!!

    SvaraRadera