tisdag 15 november 2011

I dag är jag surare än surast(i ärlighetens namn är jag mest ledsen och gråter floder) för som det ser ut just nu kommer jag få jobba tills jag stupar. Hade verkligen inte tagit nåt förgivet, men med tanke på alla mina besvär den senaste tiden, mitt fysiskt krävande jobb, så hade jag ändå en liten inofficiell nedräkning för mig själv. Det här kunde ha blivit den sista veckan. Men icke! Jag vet att jag inte är först och allra minst ensam...men jag "hatar" försäkringskassan!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker dom på FK borde knyta på en tiokiols sten på magen, dunka in några spikar i ryggen, skruva lös höftbenen och sen prova ta hand om ett gäng småbarn med ett leende på läpparna! Och sen kan vi kalla det fortbildning..

    SvaraRadera
  2. Haha tack för den...då fick jag i alla fall mig ett skratt i dag :)

    SvaraRadera