lördag 29 januari 2011

Im a creep....im a weirdoooooo...

Jag har en viss hatkärlek till många saker här i livet...en av dem är frukost. Egentligen finns det inget mysigare än att äta frukost länge på helgerna...jag kan till och med ligga i sängen och längta efter frukost fast jag nyss gått och lagt mig. Men problemet är att jag alltid tröttnar på mina frukostgrejer...jag tjatar ut ett pålägg eller ett helt frukostkoncept så att jag sen aldrig mer kan äta det...nu börjar min fantasi att tryta så nu kör jag på knäckemackor med skivad banan. (det svarta guldet kommer jag dock aldrig att tröttna på) Jepp det var ännu en weird sida av mig...varsego!

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig! Keso med groddar och örtsalt på hårdbröd är min frukostdille just nu, får se hur länge det varar =) Ses ikväll! puss /mirre

    SvaraRadera