torsdag 6 januari 2011

En liten lista...

Min bästa vän är ett par fina som jag uppskattar så mycket...
När jag borstar tänderna är jag nog lite slarvig och hårdhänt
När jag lagar mat går jag inför det till 100 procent..
Jag är rädd för att misslyckas
Den värsta känslan är när jag inte trivs...
Den bästa känslan är när det händer spännande saker och magkänslan är fin
Jag är bäst på att va snäll haha
Jag är sämst på att ljuga...
Jag kommer alltid vara en grubblare och en rastlös själ med mycket idéer
Jag lyssnar på musik som är hård eller deppig...jag har inget mellanläge
Jag pratar oavbrutet
Jag tycker om att umgås med andra
Kärlek är det viktigaste i livet
I somras fick jag äntligen åka till Thailand..
Sist jag grät var förmodligen nyligen..im a crybaby
När jag vill tänka så gör jag det länge och väl...
När jag bakar så bakar jag nån kaka
Innan jag går och lägger mig läser jag eller leker med telefonen
Just nu tänker jag på värme och livet
Bebisar är söta men inget för mig..
Idag har jag vandrat i snöstorm..
Ikväll ska jag förmodligen se en film eller fler och spela nintendo
Imorgon kommer jag vara effektiv å städa å tvätta..
Jag vill verkligen att saker och ting ska ordna sig..
Om jag var ett djur skulle jag vara en katt såklart
Min mobiltelefon är en htc desire och det är min bebis
När jag vaknar på morgonen är jag hungrig och vill ha frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar