måndag 12 april 2010

Sånt jag vill lära mig...

Köra bil det är ju nästan löjligt att jag inte har nåt körkort. De allra flesta har och det är en självklarhet. Jag har haft många ursäkter till varför jag inte har men nu kommer jag inte på några. Dags att ta tag i saken!

Spara jag lurar mig själv och min omgivning att jag är kapabel att spara till saker och ting men det är bara strunt! Jag lever för dagen och stunden sen får jag ångest över att pengarna inte räcker till. Behöver jag säga att jag inte har några direkt pengar över till varken Rom eller Thailand!

Tänka mindre för ju mer jag funderar desto mer saker oroar jag mig för och stressar upp mig över. Nu snackar vi inte bara de stora sakerna i livet utan även de minsta småsaker som jag inte ens vågar ge exempel på. Jag kan konsten att "obsessa" jag!

Ge mer till alla jag tycker om och står nära! Finns ett par människor som jag tycker så fantastiskt mycket om och jag hoppas de vet vilka de är! Jag ska ändå bli bättre på att säga och visa det mer!


4 kommentarer:

  1. Vi tror och hoppas vi är med bland de människorna,,, för vi känner oss omtyckta iaf!!! Och det är full kärlek tillbaka!!! THAILAND 2010!!!

    PUSS!!

    SvaraRadera
  2. Tack Darling! det kan jag lova att ni är!!!!

    SvaraRadera
  3. Tänk vad mycket du redan kan då - cykla, shoppa, vara kreativ, ge bra råd....nädu tänk om och tänk nytt.. du är tokbraig! Du ger mig en massa varje dag! =) pusss /Mirre

    SvaraRadera
  4. Åh tack darling!!!! Jag säger bara tack det samma!

    SvaraRadera