torsdag 22 april 2010

Några saker du kanske inte visste om mig...


När jag var liten var jag jätteblyg och sa inte många ord....det gick dock över och nu kan nog både jag och andra önska att jag kunde hålla tyst ibland:)

När jag var 14 år var jag "tillsammans" med en kille som jag hade trånat efter mycket länge...för nåt år sedan läste jag i en tidning att han var homosexuell! Kanske borde jag sett hans intressen simhoppning och gymnastik som varningstecken!

Jag har väldigt lätt för att gråta och lever mig ofta in i andras situationer....

Förmodligen framstår jag som en person som vill ha mycket spänning och variation i livet, egentligen är jag nog lite lätt livrädd för stora förändringar!

På nätterna drömmer jag nästan alltid invecklade och lätt störda drömmar, jag kommer nästan alltid ihåg dem men delar inte alltid med mig av dem.

Fick jag bara äta en sak resten av livet skulle jag välja fetaost...

Jag har en hel del nörddrag....älskar starwars, seriefigurer, tvspel, leksaker....och skulle lätt kunna bli en "samlare"

Jag är väldigt envis även om jag inte alltid visar det! Jag älskar att spela spel men blir galet sur när jag förlorar, ett ganska osmickrande drag om jag ska vara helt ärlig!

Om man blir vän med mig på "riktigt" så finns jag där livet ut! Jag ställer alltid upp om någon behöver min hjälp och man kan lita på mig oavsett!


2 kommentarer:

  1. Snygg bild, vem kan ha fotat den månne??? =)
    Det är lite kul att läsa din blogg. Jag tittar in ibland och ser hur du har det. Bra verkar det som. Du/ni verkar trivas i lägenheten. Den ser fin ut.
    Sköt om dej!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Kul att du hittat hit!
    En mycket proffsig fotograf ligger bakom den bilden:)
    Kram Lindha

    SvaraRadera