fredag 16 april 2010


Gu vilken bra känsla jag har i dag!!!!! Freedag! Jag har iofs tagit en liten lur sen jag kom hem, annars hade jag nog varit en suris nu! Sitter och spånar lite på vad man ska laga för mat? Är lat men vill ha gott, är fattig men vill ha lyxigt! Vad tror ni? Kan nån ge mig ett förslag eller två!
Sen ska jag lite mot min vilja se Avatar....inte för att jag tror att den är värdelös men jag har skyhöga förväntningar och dessutom hade jag hellre sett den i 3d. Men men ser jag den inte nu blir det väl aldrig! Appropå nåt helt annat är jag galet sugen på både frisyren och i framtiden färgen på bilden ovan...sååå snyggt! Men jag skulle ju spara ut, men jag vet inte...åh jobbigt! Har nån vecka kvar att fundera hur som helst! Tack å hej på en stund!

3 kommentarer:

  1. Men det är ju det där jag sparar till. Bara luggen som ska växa lite till sen är jag där =). Vi har då samma smak. =P

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja det har vi verkligen! Jag är lite osäker bara efter som mitt hår blivit rätt långt....

    SvaraRadera
  3. jag förstår dig. Jag skulle också vilja h alite längre igen men tror aldrig jag kommer orka att spara.

    SvaraRadera