torsdag 29 april 2010

Nu drar jag till solen....


Här packas det och på stan är alla "packade"! Det är så sjukt svårt att veta vad man behöver ha med sig, just nu är väskan knökfull och det finns typ ingenting däri jag vill ha på mig egentligen. Och när är man klar....hur vet man att man har allt! Hua packa är verkligen inte min grej!!!! Det är nog bäst att jag går och lägger mig istället, jag ska ju upp igen om 5 timmar....
Hoppas kunna dela med mig lite av Rom....en dator måste man väl kunna hitta!?

Önskar alla er här hemma en mycket trevlig valborg! Sup inte för hårt och ta hand om varandra!

2 kommentarer:

  1. Ha det så fantastiskt kul!! Vi ses å hörs nästa vecka. Puss å Kram and lots of love!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har det bra och att flygresan dit gick som den skulle. PÖSS

    SvaraRadera