torsdag 26 juli 2012

Igår åkte vi till viken för att överraska Jen på hennes födelsedag. Hon bjöd på megagod pärontårta...





Fina systerryster


Vi fick värmeslag i lägenheten så vi gick en promenad, vi stannade i en lekpark för Lou skulle få gunga... Men roligast hade nog vi vuxna. Linbanan var en hit!





Sen bjöd pappa på mat och alla åt olika grejer.....





Sen packa vi på Lou pyjamas och åkte hem när det var hans sovtid. Så smidigt att bara lägga över honom i sängen hemma sen. Själv fixade jag mitt hår ännu en gång, börjar bli lite stram i hårbotten efter alla procedurer. Nu är jag i alla fall nöjd, så nöjd som jag kan bli!

Om en stund drar jag på fika å bio med Jessica och dess, blir första bion på evigheter....


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar