onsdag 25 januari 2012

Med Lou kom vintern...









Efter en lång väntan...och efter det längsta och mest smärtsamma dygnet i mitt liv så ville han äntligen komma ut till oss, våran fina lilla Lou! Jag förstår att jag inte på nåt sätt är originell, jag är inte först med den här upplevelsen, att jag kanske snarare var väldigt sen med att förstå att det här var nåt jag ville. Trots det känns det som att ingen kan vara lika lycklig som jag just nu..att jag har vunnit den högsta vinsten..att mitt liv för alltid är lite bättre och lite mer meningsfullt. Att en sån liten människa kan röra en till tårar bara genom att titta på honom. Världens finaste unge! 


8 kommentarer:

  1. Äntligen slipper vi titta på pannkakorna! =)

    Fin fina Lou! Skönt att han äntligen har kommit ut. Tur att han bor så nära så jag inte bara behöver titta på bilder på bloggen utan det är bara å kila ner en trappa och mysa och lukta på han lite. =) Det kommer jag göra flera gånger per vecka, bara så ni vet! =P

    SvaraRadera
  2. Underbara lilla fjunskalle! =) Vi var rörande överens på familjerådet om att Kayla och Lou kan få bli ihop! =)

    SvaraRadera
  3. Dess: du är alltid välkommen vet du!Dörren är öppen :)
    Mirre: Va skönt att ni är överrens...vi är på såklart...:)

    SvaraRadera
  4. Om dom ska gifta sig så vill jag ha 2 kor,7 grisar,1 get och en stock snus emellan så ska vi nog kunna komma överens! Dess du är välkommen när du/ ni vill, är vi inte hemma så har du nyckel!!/F

    SvaraRadera
  5. Haha precis det jag tänkte säga. Är inte dörren öppen så använder jag nyckeln! =D

    SvaraRadera
  6. Anonym: Du kan få en hund och ett halvt paket cigg...ok?

    SvaraRadera
  7. Skicka med en ask tändstickor så har Kayla en man! /F

    SvaraRadera
  8. Ok, asken kan du få..

    SvaraRadera