måndag 16 januari 2012

Läste på Aftonladet att just i dag är det den "deppigaste" dagen på hela året. Jag tänkte därför passa på att göra en gnällista!



Saker som kan göra mig galen just nu:
  • Att jag betalar 1200 spänn i månaden till csn och har så gjort i fyra års tid. Min skuld har hittills minskat från 300 000 kr. till 286 000 kr. Då vill jag gråta!
  • Att jag de senaste veckorna är hungrig hela tiden..jag är så trött på att äta så det är inte klokt! Längtar till jag inte behöver äta två frukostar, sju mellanmål och kvällsmacka...
  • Att det är den 16:e i dag och jag har 200 spänn på mitt konto.
  • Att det i min hjärna finns det energi som räcker till 10 personer...men jag blir svimfärdig, illamående och helt slut av att t.ex. vara 30 min på ett nästan tomt ica maxi. Kroppen har lagt av!
  • Att behöva vänta en enda dag till på att lillen ska komma..samtidigt som jag inte ser fram emot allt som har med den stunden att göra. 
  • Att jag har så lite att göra så jag kan sitta å skriva det här!



Nu är det slutgnällt! Jag ska rycka upp mig å ta en apelsin....



3 kommentarer:

  1. Gör grodhopp på vägen till apelsinen!

    SvaraRadera
  2. Okej gjort :) svimmattacken var nära hehe...

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) vi får nog prova nåt annat trix.. grillat brukar ju funka ;)

      Radera