torsdag 6 oktober 2011

Ur arkivet

school...

"Första veckan i skolan var det här..till och med första dagen jag var i köket om jag inte minns fel! Det har ju bara gått några veckor men det känns ändå som att vi blivit rätt sammansvetsade redan. På måndag börjar praktiken, var å snackade med kökschefen på Katalin och bestämde lite tider. Första veckan kör jag kväll i alla fall. Ska bli sjukt roligt... men nervöst! Inte likt mig att va nervös...rapport på det kommer garanterat nästa vecka!!!!"

6:e oktober för precis ett år sen gick jag kockutbildningen och skulle precis ha min första praktik. Det känns verkligen inte som att det bara var ett år sen. Efter det har jag hunnit haft 2 jobb...spenderat en sommar, fyllt 30, blivit gravid...osv! Helgalet!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar