tisdag 4 oktober 2011

Då fick jag det svart på vitt...bihåleinflammation! Men det är i alla fall skönt att veta vad det är så man kan få medicin och bli av med skiten, man börjar ju undra annars. Lite typiskt bara att de penicillinsorter man får äta när man är gravid är jag allergisk mot, så jag ska testa med lite andra grejer först och sen i värsta fall ta penicillin. Har fått tillbaka mitt älskade kortisonnässpray...jag gjorde volter inombords. Har man inte känt på mina näsproblem kan det verka lite psykotiskt men tro mig i mitt fall är det lycka!!!!

Är det nån som har tips på serier eller annat jag kan fördriva tiden med????

4 kommentarer:

  1. DEXTER!!! Hur många gånger ska jag behöva säga det! =D

    SvaraRadera
  2. Haha det är sant,hon har sagt det förr..../F

    SvaraRadera
  3. Okej jag ska ge det en chans!!!!! :) I prooomise

    SvaraRadera
  4. goodie! =) Ge inte upp efter ett avsnitt utan se minst tre.

    SvaraRadera