tisdag 6 september 2011

Orka

Det blev i alla fall lite mat här hemma....
Har ringt alla möjliga människor i dag om min onda mage...man tycker ju att ett stort sjukhus borde ha lite bättre telefontider än 13-14 och sen dessutom stänga en tio minuter innan. När man äntligen får tag i nån är de inte särskilt tillmötesgående och förminskar gärna ens problem, herregud läs min journal! Jag är ingen gnällig person, jag gillar inte att be om hjälp eller att vara till besvär. Andra får tjata på mig att jag ska be om hjälp och fast jag har haft ont till och från i nästan en veckas tid så tvekar jag om jag verkligen ska besvära nån med mina problem. Så även om jag motvilligt fick en "jourtid" i morgon så känns det som om jag bara borde bita ihop och uthärda...jag menar:lite ont i magen det är ju helt naturligt! Precis den här anledningen till att jag gärna håller klaffen och sköter mig själv, skillnaden är att den här gången är det INTE mig jag tänker på....fortsättning följer väl antar jag!

2 kommentarer:

  1. Stackars =( Det ända som är värre än att ha ont är att ha ont och bli misstrodd.. kraama

    SvaraRadera
  2. så drygt att det ska vara så svårt att få hjälp när man för en gångs skull behöver det... =/ Hoppas du mår bättre snart vännen och att du blir bättre bemött imorgon på sjukhuset!

    SvaraRadera