onsdag 21 september 2011

Har intagit soffläge efter jobbet...så jäkla trött i dag, helt sjukt! Inte konstigt med ett jobb som vissa dagar verkligen suger musten ur en. Däremot har jag lärt mig att se ljusglimtarna också som jag inte riktigt uppskattade tidigare(okej mina 75% bidrar en hel del till det också).
Från min position råkade jag blicka bort mot Fredriks hörn av soffan, man skulle kunna tro att en tjej på 15 bast huserar där ;)
Näe men till hans försvar köpte jag muggen åt honom och ipadfodralet köpte han tydligen för min skull...men men alla får dra sina egna slutsatser haha....

5 kommentarer:

  1. Jag väljer att dra en egen slutsats tror jag... mycket roligare =)

    SvaraRadera
  2. Har hört att han är en jävligt tuff kille,lite gangsta kan man nog säga som är så tuff och säker på sin sexuella läggning att han vågar ha rosa. En mycket stark och fin kille!/ Jätteanonym

    SvaraRadera
  3. Man skulle kunna tro att signaturen "jätteanonym" var Fredrik. Men det kan det ju inte vara, bara en osäker kille skulle göra så, möjligtvis en smygbög... nej det måste vara någon annan.

    SvaraRadera
  4. Hm jag kommer faktiskt inte på något bra svar på det där,fan. Mirre du leder med 2-0. Men så är du ju ledig hela dagarna och har tid till att klura ut allt det där...haha 2-1?/F

    SvaraRadera