söndag 20 juni 2010

Vad jag ville när jag var 15...

Hittade en gammal anteckningsbok från högstadiet...där hade jag skrivit ned saker jag ville bli och göra...ytterst intressant och rolig läsning. Jag hade också skrivit om en hel del andra saker som jag inte alls vill kännas vid;)

  • Starta en synthklubb...
  • Bli konstnär....
  • Vara tillsammans med min dåvarande pojkvän...för alltid! vi skulle dessutom ha 2 barn, en kille och en tjej....
  • Bo i Gävle...på söder...
  • Skaffa en tatuering(oj va glad jag är att jag väntade tills jag var närmare 30)
  • Bli kock...
  • Fortsätta spela i vårt tjej-punkband....gärna bli kända....

Jo det var nog ungefär det! Känns ju inte som mitt liv kanske....ganska långt ifrån! Men än är det inte försent för vissa grejer;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar