onsdag 23 juni 2010

The list....

I dag hade jag tänkt mig att lägga upp lite bilder på dagen som gått...tyvärr har jag glömt att fota så det finns liksom inte så mycket att se...Jag och Mirre tar ju som vanligt på oss lite extrajobb så det var fullt upp. Istället kommer en lista att njuta av(funnen nånstans på nätet)




Har du på dig idag? Jeansshorts, linne och converse...

Har du kramat någon det senaste dygnet? Ja!!!

Har du pussat någon det senaste dygnet? Nej!

Har du för frisyr? Rufsig(oftast) page med hellugg..

Har du husdjur? Ja två katter..

Har du pallat äpplen? Ja men mycket oftare bigaråer...

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Nej!!

Har du ätit senast? banan, gifflar och kaffe...

När vaknade du i morse? 06:30 när klockan ringde...

När skrattade du senast? I dag på em..

När var du på fest senast? I fredags...

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Ha ha det gör jag fan varje dag!!!!

När fick du ditt senaste sms? Igår...

När är du född? 1981...

När tog du studenten? 2000..

Vem kramade du senast? Nån på jobbet..

Vem pratade du med i telefon senast? Hm...mamma kanske...

Vem skulle du vilja se ut som? Som mig själv men mer vältränad...

Vem fick du present av senast? En gul ros i dag av ett barn..

Vem gjorde dig arg senast? Lata jävlar..

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Chris Martin och Leonard Cohen...

Vem bor du tillsammans med? Katter och man...

Vem vill du kyssa nu? ingen...

Vem spelade du tv-spel med senast? Mirre...

Vad väljer du, glass eller godis? Glass...

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll lätt!!!

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Julafton...

Vad väljer du, katt eller hund? Katt...fast gärna båda

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Blåbär..

Vad väljer du, sova eller sex? Ja gärna båda fast i omvänd ordning

Vad väljer du, sola eller bada? Bada....love it

Kan du laga mat? Yes det är jag grym på...

Kan du göra volter? Nej men jag skulle gärna vilja...

Kan du köra bil? Nej...eller jag kanske kan men jag får inte;)

Kan du ditt eget mobilnummer? Jepp....

Kan du säga hur många du har på msn? Näe det kan jag inte...

Kan du säga vad klockan är? 17:09

4 kommentarer:

  1. Kan du säga vad det blir för väder på midsommar? /mirre

    SvaraRadera
  2. Kan du säga vad som händer....//F

    SvaraRadera
  3. Ni kan ju informera varann här...ha ha

    SvaraRadera
  4. Händer? Det gamla vanliga, tugga sill, skråla, brottas...du vet..

    SvaraRadera