tisdag 15 juni 2010

Om att vilja ha det man fått...eller få det man vill ha?

26 år och ovetande om livets alla vedermödor......


Det är inte bra för mig att ha så här mycket fritid (läs-vara sjuk) för det innebär att jag har alldeles för mycket tid över att tänka på livet och allt! Vad är det man vill, vad är det jag vill? Jag har fan inte en endaste aning just nu!? Kan låta väldigt deppigt i mångas öron och det kanske det är också. Jag väljer att se det som om nya saker kan hända och nya möjligheter ställs framför mig....om jag bara öppnar min famn och välkomnar! Men inte är det lätt att veta! Jag känner att jag står på sista trappsteget...att jag är redo för att kasta mig ut, har bara inte bestämt mig för hur, var eller när! Nä fy vad jag dillar....det kanske bara är en sån där dag....då huvudet går på högvarv...eller 30 årskris nån? Äh jag vet inte.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar