lördag 8 maj 2010

Jag fyllde år....

så också ett barn på jobbet som bjöd på indianglass...sjukt gott
Nina bjöd på finfina bakelser.....
Underbar mat på plock.....
med de här två finingarna...
jag fick bokstäver till mina tavellister
en fin fin lykta som nu hänger i sovrumsfönstret...
Dödskalleörhängen.....
en rosa dröm av Mirre & Neil....
tjusiga örhängen från kollegorna....

En mycket fin födelsedag blev det...och i dag ska jag fira lite lite till för att dra ut på det! Nästa år är det ju 30 och det vill jag inte riktigt tänka på....för då måste jag och Mirre börja titta på de där antirynkkrämerna på allvar....inte bara skoja om dem....;)

5 kommentarer:

  1. Vilken fin dag du ser ut att haft!! =)

    SvaraRadera
  2. Vilken tur jag hade som fick va med på den där dagen från morgon till natta.. hade superkul! pusss /mirre

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!! Lite lustigt, jag sålde dom där 4 bakelserna till två tjejer med en massa barn =)Hoppas du hade en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha Sarah det var lustigt!!!!! Goda var de:)

    SvaraRadera