lördag 22 maj 2010

I går.....

käkade vi med Dess och "Lars-Johan" på vår uteplats (premiär för i år)
När det blev lite småkyligt gick vi in och spelade....Dess hade fått tillbaka några klassiker från barndomen!
och lite vin såklart!
vi började med försvunna diamanten....
som alla kom ihåg.....så det var inga problem!
Sen kom vi till "Polis och tjuv" och då fick våra hjärnor jobba hårt....
Dess läste febrilt reglerna...men mitt vindrickande i kombination med "fredagsskalle" gjorde att jag var något lost! (det var de andra också)
att man spelade det här spelet och klarade av det när man var typ sju bast har jag svårt att greppa!
min suddiga tjuv.....jag vann inte!
sen spelade vi yatzy...
och åt jordgubbar! Sen blev vi trötta som attan......fin kväll!

1 kommentar:

  1. Åh va mysigt med gamla spel!! Själv skulle jag gärna testa cluedo ige, tyckte jag va kul som liten. Har ju funderat på att köpa ett sånt oxå,,,

    SvaraRadera