lördag 16 juni 2012







Hade en kanonbra fredag igår..parkhäng med Saralisa och Anton, glass å kaffe vid ån... Och promenad i det underbara vädret. Hem en snabbis och fixade mig lite sen cyklade jag upp till gamla jobbet och drack vin, gemensam flamsig promenad ner till le parc där vi drack lite mer vin och åt jättegod mat! Sen fick jag lite panik av att tvn var lite för långt bort för att kunna se eller höra, så det blev en snabb cykeltur hem för att hinna till Sverigematchen...som vi för övrigt inte behöver säga ett ord om. Sommar igår, höst idag...riktigt tråkigt väder, hade jag varit lite rikare hade jag dragit ut på en rejäl shoppingrunda. Det enda som är roligt att ägna sig åt när vi har en värdelös sommar....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar