tisdag 29 maj 2012

Lous och min dag

 Dagen började med att jag hittade Lou i en ytterst speciell pose..varför ligga på kudden liksom?
 Efter mys, lek och ett bad lyssnade Lou på crazy barnssånger som jag hittat på spotify, samtidigt som han försökte sluka sin späckhuggare.

 Vi tog en två timmars promenad, varav en timmes sömn för Lou och en timme vaken..fanns mycket spännande att se. Det här trädet med hängande "ormarna" var det nog mest jag som tyckte var intressant.
 Lou vill mest bara sitta i vagnen nu för tiden...är helt obegripligt hur vissa kan ha liggdelen tills ungen är 6 månader...Lou han tycker att han är en stor kille han

 Gick förbi en stor syrénbuske som luktade underbart...tänkte på mormor och morfar och alla somrar i deras trädgård. Kan bli så ledsen ibland för de inte fick chansen att träffa Lou...

 När vi kom hem tog vi tag i tvättberget..Lou hjälpte mig att sortera

 eller att äta...(Fredrik om dina kalsonger är lite blöta så är det dregel...bara så du vet)

 Tvättmaskinen är megaskoj..kanonbra underhållning/barnvakt

Sen lagade jag mat..äggröra på 4 ägg, en klick turkisk yoghurt, massa tabasco, salt och peppar. Till det sallad, melon och keso...yum yum!

2 kommentarer:

  1. Hihi så där ligger ofta Sigge å sover!

    SvaraRadera
  2. Haha det blir en överraskning varje gång att se hur de har snurrat runt...

    SvaraRadera