fredag 18 maj 2012

Fullspäckad dag idag...fikadejt på förmiddan som Lou får hänga med på, sen promenad om vädret tillåter och sen middag och nån öl. När jag säger "nån" öl menar jag verkligen inte fler än typ två. Kan knappt dricka nåt längre, har blivit otroligt lättpåverkad. Sen vill man ju vara pigg å fräsch när man ska ta hand om lilleman på kvällen och natten. Skulle egentligen vilja göra iordning uteplatsen också. Eller är det för tidigt tro? Ser inte direkt fram emot att rengöra och olja in det där jäkla golvet. Är det som tar emot varje år. Borde finnas nån riktigt stark hållbar olja/färg som blir som en skyddande yta som man bara behöver spola av. Å det är inte lackfärg jag vill ha...jaja får se om det hinns med i helgen(läs: om jag orkar) ha en fin fredag mina vänner

Han är snäll den där Lou..ställer upp på bild när man själv är för ful...vissa är ju bara födda att stå framför kameran



- Posted n BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar