måndag 22 augusti 2011

Tjuvkik

Är i full gång med att fixa min utklädnad till min å Linas fest på lördag...försökte in i det längsta att slippa sy eftersom jag verkligen är värdelös på det, men jag blev tvungen och det gick faktiskt över förväntan. Man får dock inte syna sakerna alltför nära.

Hade en rätt tung dag på jobbet i dag, gnälliga barn å regn som gjorde att det blev en innedag ledde till massiv huvudvärk som fortfarande sitter i...å jag som inte får använda min spikmatta...
Det som gör att jag ändå är på bra humör är att vi ska på ultraljud i morgon, och förhoppningsvis stilla vår nyfikenhet....kille eller tjej? Har haft en känsla tidigare men just nu har jag verkligen ingen aning, vill inte ens gissa. Den äldre generationen på mitt jobb blev alldeles förskräckta när jag talade om att jag ville ta reda på könet, jag försäkrade dem flera gånger att jag bara var nyfiken och att det inte spelade någon roll. Men de tyckte jag förstörde hela spänningen, som om jag nästan lika gärna kunde strunta i alltihop...himla kul tyckte jag, att jag kunde uppröra dem så ordentligt. Jag som inte ens försökte haha!!!

4 kommentarer:

  1. Ha ha, ja det där är så himla känsligt för vissa. Men är man sjukt nyfiken så tycker jag det är självklart att kolla kön. Delvis för pappans skull, tror det blir mer verkligt för dom då:) vi har ju de små kottarna i oss:)! Stort Lycka till! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack!!!!...nyfiken är jag så det heter duga..men nu vet ja :)

    Kram till dig

    SvaraRadera
  3. Grattis! När är du beräknad? Vi väntar en till liten tjej. Hoppas hon behagar dyka upp ganska snart då jag känner mig som barbamamma:)

    SvaraRadera
  4. 20 januari....hoppas det inte blir tidigare...som typ på julafton eller nåt, inte uppskattat!!! Grattis till er också :)

    SvaraRadera