lördag 27 augusti 2011

Madness

Från senaste maskeraden som jag och Siv hade tillsammans

I dag smäller det...i dag är det L-fest!!! De tre senaste dagarna har varit minst sagt stressiga med allt som skulle handlas, fixas, lagas och trixas. Att de hade invigning på gränby just när vi skulle storhandla var ju inte heller nån hit, men efter 5 timmar hade vi fått ihop varenda liten pinal..puh!
Lagade mat som en tok efter jobbet igår, allt var frid och fröjd ända tills den ugnsbakade laxen skulle in i kylen...vad händer: jo jag tappar hela "skiten" på golvet. Allt..och då menar jag allt blev mos å pannkaka. En hel del tårar spilldes och jag fick ett "lätt" raseriutbrott som Fredrik stackarn fick va med om. Han försökte vara positiv och tyckte vi kunde försöka lägga upp det lite "fint" på ett fat. Ni kan ju bara tänka er vad det spädde på mitt raseri haha. I dag är jag cool-lugn...ska dricka lite kaffe nu, sy det sista på min outfit, och göra ett par listor. Sen blir det fix i lokalen! Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar