fredag 10 juni 2011

Underbara fredag

Gick upp hyfsat tidigt för att låta Maria "the one and only" sätta saxen i mitt hår och förvandla tillbaka mig i min favoritfrilla alla kategorier...så himla nöjd, känner mig liksom som mig själv igen. Och ja kockmössa på den här frillan kommer bli katastrof men jag är ledig ett par dar till och låter bli att tänka på det.
Träffade Dess och Fredrik och åt italiensk glass på Landings..rekomenderas verkligen, jag tog vanilj/hallon och mint. Sen gick vi runt en sväng på stan,mötte upp Johan för lunch, hängde lite på hans jobb och störde honom lite...sen hemgång.
Hemma satte jag mig på altanen i skuggan med skvallertidningar och mjölk med jordgubbar...finns inte mycket att klaga på i dag kan jag säga:)

4 kommentarer:

  1. Du är alltid så snygg i håret du! =)

    SvaraRadera
  2. Shit va snygg du är kvinna! =)

    SvaraRadera
  3. Men gu va snälla ni är..tack tack å bock..å en nigning ;)

    SvaraRadera