tisdag 12 april 2011

Jag och Arris har chillstund i soffan efter maten...när jag kom hem från skolan tog jag med honom en stund ut på gräsmattan för att välkomna våren, han var något rädd men ganska pepp ändå. När vi skulle gå in igen kom en granne(som jag vet har en liten "bjäbbhund=kom inte här stirra på min katt du som har en halvhund)och glodde ögonen ur sig på oss...det var som att hennes hjärna gick på högvarv och hon såg ut att tänka :är det en hund? Är det en katt? Eller är det en hund? Grannbarnen tror ju iofs att han är en apa, så då är väl hund något bättre antar jag....serveringen i skolan gick rätt bra...tyvärr fick jag bara två gäster eftersom vi var så många..men kanske lika bra det. Jag tror inte det där med servering riktigt är min grej...jag skulle dö om jag tappade nånting på någon eller snubblade med tallrikarna eller ja det finns hur många scenarion som helst. Jag ska nog hålla mig till köket!

1 kommentar:

  1. Fasiken vad hungrig jag blev när Neil berättade vad han ätit! Han skvallrade om en servitris som tappade bestick med ;)

    SvaraRadera