onsdag 30 mars 2011

Shine on me...

Har producerat en massa fina smörgåstårtor i dag...blev riktigt sugen på att äta opp dem! Sitter just nu å letar(kollar) framtida jobb och försöker komma fram till vad jag vill och vad jag inte vill, minst lika viktigt att komma fram till! Är öppen för många olika alternativ så länge där finns trevligt folk och en bra stämning! Men inte är det lätt...verkligen inte!

Ville ju lägga upp en softish spotifylista åt er också...men det failade! Nån som kan tala om hur man ska bete sig?

3 kommentarer:

  1. Bra att du tränar inför 9/4!! Kanske blir att vi kan köra på det då!!

    SvaraRadera
  2. ja en spotify-lista vill jag ha!!!!!! =) Sandy kan hjälpa dig! btw..letar febrilt...eller heter det fibrilt...(aja letar massor) efter dvd skivan till true blood 3...=( jag ska göra en storensning hemma när jag kommer hem också..! Kram /Lotta

    SvaraRadera
  3. Då ska jag be henne om hjälp..vår lilla dataexpert:)Vill du veta en sak...jag har redan sett hela säsong tre nu haha..nu väntar jag bara på fyran! Har du det bra på praktiken? Pöss å kram

    SvaraRadera