lördag 17 oktober 2009

Hit med filten.....


åhhhh varför är jag ens uppe vid den här tiden en lördag...det gör mig arg!

känns som om jag håller på att bli sjuk igen, efter en veckas jobb, ja vad ska man säga,

man jobbar ju i en konstant smitthärd! Jag har så mycket planer och vill så mycket hela

tiden men kroppen säger ifrån. Tänk vad man uppskattar att vara frisk när man är sjuk, det är nästan löjligt!

Om nån kan telepatera mig lite energi skulle jag vara evigt tacksam! Jag får nog dra filten över huvudet och inse fakta.............

3 kommentarer:

  1. Jag vet precis hur du känner. Idag är första dagen på väldigt länge som jag känner mig pigg och inte vaknar med huvudvärk. Krya på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Tack Dess, om det är nån som förstår så är det ju faktiskt du! Skönt att du mår bättre!

    SvaraRadera
  3. Friska tankar friska tankar friska tankar sändes här. Drick varmt te, gör inget annat än att ligga nerbäddad i soffan å se bra filmer så ska detta ge sig snart!!

    SvaraRadera