söndag 18 oktober 2009

God morgon....


till en solig dag och en sprängande huvudvärk. Jag får alltid en sån här specialhuvudvärk när jag är sjuk, ingen vanlig spänningshuvudvärk eller bank i tinningarna, utan mer som att varenda jädra nerv i hjärnan drar ihop sig.....skitont gör det! När jag vaknade hade jag dessutom sjukt ont i ena örat, men det var utanpå. Jag blev skiträdd när örat kändes som ett blomkålshuvud och sprang till spegeln för jag trodde att det skulle se ut som den här brottarens öron(som jag inte minns namnet på just nu). Men det gjorde det ju inte....puh! Förövrigt hade jag massa sjuka drömmar i natt......men jag ska nog inte hänga ut nån här ha ha! Kan vara lite känsligt det där, även om det är drömmar. Nu säger min underbara man att jag måste äta frukost! Okej säger jag!


so long

1 kommentar:

  1. Ska tänka på dej varje dag tills du blir frisk!!! Puss!!

    SvaraRadera