måndag 9 april 2012

Påsken fortsätter att visa sina goda sidor

 "Knytmiddag"


 Mirres grymma förrätt...vars rester jag åt till frukost...tack som fan!!!

 Go å gla kexchoklad...Sigge

 Bästa Loui-tröttmössa


Vi andra äter...Fredrik...ja vad gör han?

Dess magnifika cupcake med all götta man kan tänka sig...
Fredrik var tvungen att proppa munnen full fort så ingen skulle sno den
Fin fin kväll helt enkelt!
Eller ja förutom incidenten med pilatesbollen, jag skulle visa mina magövningar. eller snarare visa att jag inte kan göra dem eftersom jag inte har nån balans. Precis som jag sa gled bolljäveln undan i vanlig ordning, smalbenet gled också undan..rakt in i frysen! Hej hej svullna ben med blåmärke!


Nu ska jag städa klädkammaren, dricka påskmust innan påsken är slut och sen baka Leilas pizza! I love you Leila...vad gjorde jag innan du fanns? Eller jag menar, innan jag visste du fanns!!!

1 kommentar:

  1. Himla trevlig kväll och himlans gott, lyx att känna en kock! =)

    SvaraRadera