onsdag 28 mars 2012

En enda gång....

...tänker jag vara bitter över det här! Bitter som en sur gammal kärring. Först var vi all in och nu är vi all out. Surjäklarna på banken ansåg tydligen att vi inte skulle låna några pengar just nu, kan förstå dem men ändå inte. Känns löjligt när jag vet att så fort jag börjar jobba är vi brännheta kandidater att fördärvas av höga lån..då kommer det säkert passa minsann. Nu är jag ändå en sån person som tror att allt händer av en anledning, F tycker att sånt är blaha blaha och tror inte alls på sånt. Jag däremot är fast övertygad. Övertygad om att det väntar nåt ännu bättre för oss. Det där mysiga huset med det lantliga stora köket..den mysiga trädgården och allt fix som fredrik faktiskt egentligen vill ägna sig åt...så älskling tänk så..sen får du dina snickeridrömmar uppfyllda.. hel klart menat som sagt ;)
Så då säger vi bye bye Lövstalöt..hej hej stan..jag älskar dig nog mest ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar