söndag 8 maj 2011

Min dag

Jag hade en så löjligt fin födelsedag igår...så det var nästan inte sant...saknade dock mamma, mirre å Neil men ni var med i mina tankar såklart!

Jen hade med sig surdegslimpa size enorm..starka armar krävdes för att skiva upp den
det är förmodligen det godaste brödet jag ätit...
Dess håller ställningarna
Fredrik har precis blivit fri från sina sysslor...;)
Pappa å mange ...
min dukning som jag blev riktigt nöjd med...snusdosorna sabbar väl lite dock..

Jag bjöd på plockmat i lite olika former

bland annat vitello tonato, sommarsallad och norrländsk njutning...
Haha alla pillar med diverse mobiler och datorer...
Bål...
snygga tjejer i motljus
mat mat mat...
sen blev det hallonprincess...en ny favorit
förlåt Lotta...haha
sen spelade vi wii...sjukt kul
Lina må va suddig men fan va grym hon va...vann över ALLA
Jen å mange
sandy å lotta
sen blev det löprunda till bussen, drinkar på apertif och dans på saluhallen
strax innan det var dags för siv att gå hem å sova;)
sen blev det dags för alla "fullon" att dra sig hemåt
jepp det var verkligen dags att gå hem
I dag är det redbull för hela slanten...har hunnit med en stund i solen, ätit glass och vinkat hejdå till pappa, jen å mange....nu är det lite disk och möbelplock kvar..sen blir det wii, film å soffa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar