onsdag 23 februari 2011


Åh men herregud...får jag inte MVG på det här jäkla arbetet så kommer jag gråta floder. Och egentligen bryr jag mig inte ens...så varför slita? Har suttit precis hela dan och segat fram bokstäver på skärmen. Jag har bokstavligt talat inte lyft röven från stolen mer än för att äta å hämta kaffe å snus. Känns som om jag börjar utveckla sittskador, nackspärr och det livsfarliga uttråkningssyndromet. Som sagt..baksidan med att plugga, är att man ibland måste plugga. Dagens höjdpunkt infaller i alla fall om exakt 23 minuter...Big brother! Fan det är nästan så man inte borde erkänna att man tittar på skiten, men det går inte att låta bli! Sen blir det trueblood för hela slanten..åå vad jag har gjort mig förtjänt av det nu! Ha en trevlig kväll mina fina läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar