fredag 17 december 2010

Tillbakablick på året som gick...

Januari
Hela januari är svinkallt...typ -20..det var ingen lek
Vi sjunger singstar...
Jag tycker att "nån" borde klippa sig ;)
vi spelar spel med S&R
Jag gör en grej av att ölmannen dricker vin...
Dess är skitsnygg!!!
vi har tacofest..
Fikar..
och spelar scrabble

Februari
Jag är svarthårig..
på jobbet...som jag hatade mer och mer...
äntligen lite ljus..
finfin vinter om man bortser från kylan..
vi bowlar i viken med pappa..
Fredrik och Mange också
vi spelar spel med S&R
dricker bubbel
Mirre fyller år och har en grym tjejfest...

Mars
vi äter studentskor
och spelar nåt spel som jag var värdelös på...
partajar med Siv
Vi firar sommarens "hemliga planer"

April
Åker till Rom med pappa, jennie å mange
Kartläsaren Mange ser till att vi kommer dit vi ska..
Det var superfint väder och helt underbart
På Katalin..
och ser Baseballs
Partaj hos S&R...
mera singstar..
Jennie kommer å hälsar på
Jag färgar sivs hår..
Det blir påsk
Den här snyggingen fyller år
Jag och F åker på tidernas värsta kräksjuka...avslagen cola är det enda vi lever på
Den här får pryda min arm..

Maj
Vi har en grymt rolig kväll på flurr
Det börjar bli sommar..
vi grillar med dess å johan
Mange fyller år
Sjunger singstar med Jen å mamma
hänger hos S&R
Grillar med familjen träningsoverall...
Jag fyller år..

Juni
Paddlar kanot med Mirre, Neil, Martin å Mariette
Fab midsommar hos Mirre å Neil
Vi går på baseballs igen...
Jag e sjuk en massa...

Juli
Party på flurr
Finingarna gifter sig...
Hänger i Ulva..
Vi åker till Thailand...åh vad jag vill tillbaka
Dricker en del drinkar..

Augusti
Är i viken med pappa
Jen hälsar på..
F köper mig den här babyn
Cosmonova..
Kräftskiva hos Mirre Å Neil..vilken kväll!
Jag börjar skolan och kunde inte vara lyckligare...bästa klasskompisarna!
vår fina utsikt blir byggarbetsplats

September
promenader med Dess
Röstningsdax...
Jag klipper av mig håret och blir rödtott för en stund

Oktober
Börjar jobba extra på katalin..
Lär känna bästa, bästa Karin..
Fredrik å Johan fyller år..

November
Har massa fredagsmys med Dess å johan..
Lagar massa mat..
och dricker ett par såna här...

December
Blandar drinkar med min fina klass..
Älskar all snö (men inte snöstorm)
Fikar en massa och har julkänsla(beach 2011 har lämnat mina tankar)

3 kommentarer:

  1. Ååå det är så himlans kul med dina tillbakablickar!! Januari känns sjuuuuuukt längesen. Å för övrigt, va längesen vi sjöng singstar. Hm. Hoppas du hade kul igår!!!

    Puss & Kram!!

    SvaraRadera
  2. Inget dumt 2010! "ajust det" tänkte jag hela vägen =)Fort det går! Puss /mirre

    SvaraRadera
  3. Ja visst känns det länge sen!!! Hoppas på att 2011 blir minst lika bra, gärna ännu bättre och att jag får träffa er lite mer! Puss på er!

    SvaraRadera