tisdag 2 november 2010

Katten Gustaf och jag har liksom samma tänk...

Åh skit också...lutar åt att jag börjar bli sjuk...alla tecken utom halsont har typ infunnit sig. Dessutom är jag så trött så det känns helt omänskligt! Jag som har haft den tråkigaste, lugnaste helgen på evigheter. Har inte gjort ett dugg och sovit i snitt 10 timmar varje natt, helt galet. Jag skulle kunna tänka mig att ligga i koma en liten stund, vila från omvärlden och mig själv. Finnas till men utan att behöva tänka eller känna. Fast sen vill jag förstås vakna upp igen och driva på som vanligt. Ja ja det klart att mitt humör inte är på topp när det är måndag...skitdagen nr 1. Hade det förövrigt sjukt trevligt i köket ikväll! Karin och jag sjöng lite trevliga gamla dängor och snackade om allt möjligt. Hon är verkligen en härlig typ som jag kommer sakna grymt mycket när det är back to school. Nu ger jag upp mitt svammel och ser en film istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar