lördag 12 september 2009

30 jobbiga minuter av mitt liv

Ahhhhhh.......skulle göra nagelförlängning, fick tio vita plastbitar på mina fingrar!
Det såg ut som skit och jag betalade 1150 spänn. Jag ville gråta en skvätt, sen blev jag arg!
I dag togs skiten bort och det var en jädrigt jobbig halvtimme när jag försökte hantera tystnaden och de sura minerna genom att låtsas se jätteintressanta saker utanför fönstret. Efter en del bråk och mycket slitande i mina naglar fick jag till slut alla mina pengar tillbaka.....puh.
Ja i-landsproblem, jag vet. Men det var så sjukt jobbig stämning så jag ville bara gå under. Nu är det över och jag har lärt mig, inte bara en läxa, utan flera. Nu ska det drickas rosebubbel med mina bästa vänner......och fira att fejknaglarna ligger i graven......

kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar